понедељак, 26. септембар 2022.

Покајничка


За све оно што сам учинио лоше,
за добро које нисам-а учинити сам могао.
За погрешне, недоличне, увредљиве речи,
за неке је касно, ал' и за њих клечим.

За све оне осветољубиве мисли,
за неизречене молитве и помисли злобне,
за протраћене ноћи и прохујале дане,
за закопане врлине а искоришћене мане.

За необављено а обећано,
за незавршено а започето.

За све оно што исправити не могу,
за све то што ме и сад мори,
што кљуца над главом - а савест је зову,
што води ми мисли кроз исповест ову.

За све наведено, па и оно прећутано,
што у заборав оде, и томе значај дајем,
за безброј потреба-где ме није било,
а требало је,
и за то се кајем.

Горан Маринић



Нема коментара:

Постави коментар

Дечак или девојчица?

Не желећи да покрећем суманута феминистичка "акцијања", а исто тако (чак и још мање) не желим ћутати о једном безумном поступку ...